Sunday, 2 November 2014

uitm story mory


hana come back...haha..mood menulis hilang..sebab lappy kesayangan charge rosak...
nangis 
now pkai lappy lama yg skrinnya pecah....
2 3 hri lepas promote blog....
ada yang igt lg x dkt blog hana??rasenya mcm xad kot T.T

p/s : entry pasal spa akan diupdate sedikit lewat..sbb gmbr save dlm laptop yg charge rosak 2....

adoi lari dr tajuk dh 2.....

uitm....tempat hana belajar selama 6 bulan...hem 6bulan aka 14 minggu kuliah...tp faktanya hana abis paper cepat so x sampai 6 bulan pown...pejam celik pejam celik akhir bulan 9 dh abis...best sgt study...ha mesti ramai tertanya2....hana ambil apa kt uitm pahang aka uitm jengka...i'm jengkalifornia student...hihihi....

hana ambil pra diploma....okes hana terangkan satu2 ye....
pra diploma nie ad 2 x silap hana,...
  • pra diploma perdagangan
  • pra diploma sains
okey syarat kelayakan boleh tengok di portal uitm....
bg pra diploma perdagangan ad satu semester sahaja....means 6 bulan sahaja
dan pra diploma sains 6bulan / 1 thun aka 2 semester....

okey hana x dpt nk terang banyak2 sbb dh lupa bnyk fakta...nnti korang kate hana auta..hihi...so lebih lanjut nak thu pengalaman hana duduk pra diploma korang boleh inbox fb hana ye..apa yang hana cerita semua berdasarkan pengalaman hana....

okey...
hana ambil pra diploma perdagangan (pd002)
budak yang ambil pra diploma nie dipanggil mdab student
mengubah destini anak bangsa(MDAB)
bg mereka yang ambil pra diploma akan ada modul....modul nie sangat penting ye untuk korg...jgn skip...biase modul diadakan pd hari cuti...
korang juga akan diberi duit elaun setiap bulan...duit elaun berbeza mengikut pendapatan keluarga...
semasa pra diploma korang xad koku...so mmg kerja korg pergi kelas balik kelas....hihihi....

nanti korang akan diterapkan ke diploma uitm ...hana akan sambung diploma pada bulan 12....
so wish me luck for final examination result..

okey bye2..nnti hana sambung lagi pasal apa yg belajar masa pra perdagangan ye di entry akan dtg....
klik sini untuk subjek pra diploma perdagangan

5 comments:

  1. BW sini pulak ^^
    lama betul dh x BW hehe
    Jom ke blog Cik ANis

    ReplyDelete
  2. Wah cik Hana.. Sonok kan UiTM?

    Kiter pun dulu UiTM.. Rindu sgt zmn study dedolu hehe

    Btw follo u :) tenkiu follo me

    ReplyDelete
  3. Oo student uitm di hatiku yee? samalah kita. Tapi saya uitm lendufornia Melakauu.. :D

    ReplyDelete
  4. owhh uitm jengkaaaa. mesti pergi interview spa kan. hee.. nt story moryy la

    jenguk blog kite yee http://duniawaniey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. wish you all the best and good luck for dip. heheh.

    ReplyDelete

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3