Thursday 21 March 2013

jangan kacau aq

hidup
mesti ad prinsip
betul x???
hihihi

prinsip hdup sy bnyk antarany ialah
-jangan kacau hdup saya selagi sy x kcau hdup awak
-jangan pertikaikan ap yang saya buat dlm hdup saya...
-jangan nak ubah cara hdup saya jika anda bukan ibu bapa saya
-hanya ibu bapa saya yang boleh ubah cara pemakaian dan cara hdup saya
-saya paling pantang bile owg sentuh tentang keluarga dan hdup sy
-apa yang saya buat adlah keinginan sendiri dan bukanlah paksaan mana2 pihak

so
da tgk kn???
ha.....
aq senang je
klw ko kcau hdup aq....
mmg aq akn benci ko...
sbb ko suke sgt kacau prinsip diatz
aq mmg x suke owg kcau prinsip hdup aq...
sekian

jika x nk kene benci dgn aq tlg lah jage dry ko 2 dlu
sblum nk tgur owg punye prinsip okey...
bye2

No comments:

Post a Comment

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3