Saturday 9 March 2013

xad kawan????

em.....
kawan????
ad ap dengan kawan????
perlu ke ad kawan????

meh sni nk cerita skit ea

sy langsung x kesah lw sy xad kawan
sbb
saya mmg xad kwan...

mse skula rndah owg semua ad kawan
tp
saya xad kawan....
tahun 6 saya ad kwn 4 n 5 org
saya rase
bg saya
kawan bkn lah penentu hdup
sy boleh je hdup tnpe kwn2 d sisi
sape nk ckp sy xpandai berkawan????

mmg sy x pndai.....
tp
sy cuba utk menjadi yg terbaek antara kwn2 ...
wlaupown diaowg x hargai....

sy mmg x amk haty....
sbb
sy xanggap yg diaowg adlh kwn sejati

mmg 
sukar utk mencari kwn yg sejati
mse senang ad mase susah pown same

tp
sekarang da xad  susah nak cari sahabat sejati
lw ad pown yg ad time senang
bile susah da hilng
saya mengaku mmg sy x pndai nk 
  1. bergaul dengan org
  2.  x pandai menyesuaikan diri dgn owg
  3. sy x pndai nk bercakap dengan lemah lembut
  4. sy x pndai nk berkawan dengan owg
  5. sy mmg sombong
  6. sy sorg yg susah nk tegur owg yg d kenali sbg kawan dahulu.....jika dy x menegur sy dahulu

No comments:

Post a Comment

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3