Thursday 24 November 2016

come back

kini saya kembali...cehh mcm iklan pulak...so nak tanya nie masih ada lagikah followers yg datang menjejakan mouse mereka ke sini...kalau xde pown sis tetap nak menulis...ini adalah kenangan..marilah kite smbung ke cerita asal
buka buka blog tetibe semua dah baru...sampai rase macam aku nie buta IT ke...macam kt u tu x belajar kan...okay relax la...xmau gadoh gadoh...
siapa la minah nie tetibe je muncul di alam blog nie...ok sebenarnya sy dh lama menyepi atas sebab terlalu sibuk dengan study yang x seberapa tu....so entry nie merupakan entry ke 3 kali saya telah menulis ye...eh tak paham kan..sebenarnya nie adalah entry ke 3 saya selepas setahun demi setahun saya merasa kan yang saya sudah lama tidak berblog...so sekarang nie mood berblog dah come back..harapnya lepas nie banyak entry menyusul la ye..mybe kene buat jadual untuk mengelakkan blog berhabuk..
sekarang nie rase kekok nk gelar diri hana..lebih selesa gelar saya la yea...so sekarang saya sedang menikmati cuti sem yg hanya berbaki selama beberapa hari..belum di tolak malas, tido, makan dan minum..so selepas ini saya akan bergelar pelajar semester 5 iaitu semester akhir insyaAllah jadi kesibukan tu mestilah sentiasa sibuk dan di tambah dengan penyakit M iaitu malas...
okay dah banyak mengarut so...kalau korang nak tahu  ap story story lepas nie..keep visit this blog...
okay bye
checklist entry akan datang
-after 4 years
-trip from melaka to kuantan, kl, langkawi, and penang
-study week
-final exam
-project DIY
-subject sem 3 DIB
-result final sem 3
-subject sem 4 DIB

okey atas tu list yea..so nanti saya update walaupun tiada pembaca :( bye
 

1 comment:

  1. all the best! moga semuanya berjalan dengan lancar.

    ReplyDelete

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3