Tuesday, 18 February 2014

listt entry : why hana x kerja


hai reader 
pagi nie nak update pasal yang hana dah listkan 2....nak menunaikan janjy....

p/s : hana masih x sihat...doakan hana semoga cepat sembuh ye

tengok tajuk sudah tahu apa yang nak diupdatekan ooleh tuan empunye tanah...

bru2 nie hana ada jumpa kawan,...kawan tanye eh fiesya knpe x keje...for info kawan ramai pnggl fieysa dr hana tw....
then hana cakap aq bukan x nak keje but keadaan aq x mengizinkan aq.....

aq xkeje pown dah macam2 sakit demam yang ada....nie pown ko dengar suara aq ayu g2...hahaha....

begitulah perbualan rakan2 yang otak sekepala....

sebenarnya dalam perbualan nie korang boleh thu kenapa hana x kerja....

sebenarnya hana dalam proses menunggu result darah hana coz doc shak je k....tak tahu betul ke tak lagi sakit 2......hana berharap xad ap2 la yang berlaku

p/s : mintax result darah 2 okay semua......nampak x yang di boldkan 2.....jangan salah faham lagi ok

2 comments:

  1. Hmm.. moga2 x ada apa2 yg berlaku kan? xD caiyok2

    ReplyDelete
  2. Insyaallah semuanya ok k.......;-)

    ReplyDelete

sayang kamoo...thanz form comment
ad mase datang lah lagi....komen baik2....kerana anda adlh insan yang baik <3 <3